Chasing a faster me

Friday 24 May 2013

Cerita Terbaru?

Hola rakan2!!

Perghh..udah lama gila menghilangkan diri dan rindu bangat gue untuk kembali ke jalanan. Mood untuk mengupdate blog ni pun baru jer nak naik balik setelah sekian lama berhibernate atas sebab2 tertentu.

OKlah, memang terasa sungguh jauhnya perjalanan untuk menjadi fully fit. Sekarang ni pun if ada kesempatan untuk berlari, yang mampu hanyalah beberapa km jer. Itupun memang dengan sehabis2 kudrat yang ada dalam badan nih. Badan keseluruhan masih dalam rehabilitation. And masuk bulan May nih, dah ada dua event yang terpaksa diDNS kan ; Brooks & BIM. But luckily for BIM, lepas huru-hara PRU13 yang lepas, akhirnya organizer decided untuk postpone this event ke bulan August 2013. So masih ada banyak harapan lagi untuk kembali pulih dan meng'ready'kan body yang makin 'kental' nih (hahaha..) untuk event2 akan datang insyaAllah.

Apa2pun, takkan hilang semangat berlari gue di dunia ini!..

Owh, terlupa. Semalam adalah jugak satu lawak senario terjadi. Punyalah gigih nak pergi amik race kit KL Marathon kat PJ (untuk jadi souvenir) sebab ada nampak update dalm FB, alih2 bila dah sampai and tunjukkan race confirmation, rupa2nya race tersebut adalah untuk fun-run...ahahha...siap ada amik gambar lagi dengan one of the volunteer sebab excited nampak baby kecik (Aisyah) datang amik race kit. Ingat ker baru nak jadi the youngest runner ever untuk join berlari tapi rupa2nya hanya dapat jadi model cilik tak berbayar untuk sehari..priceless and also embarassed! Kuang3...

Semoga ketemu lagi di entry yang terdekat pada masa akan datang. 

Daa...
Share:

0 comments:

Post a Comment

Copyright © Ku Berlari | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com